SmartBox – Flytning og opbevaring i ét

SmartBox startede i 2010 ud fra en simpel idé om, at løse flytning- og opbevarings problemer ved, at levere en sikker opbevaring til kunderne, og have en fantastisk kundeservice. Lige siden begyndelsen, har folk elsket Smartboxs koncept, fordi det sparer dem for en verden af tid, kræfter og stress.

Næsten et helt årti senere, er SmartBox opbevaring i København, Stockholm, Gøteborg og Malmø, og hjælper kunder med deres unikke behov for privat og erhvers opbevaring.
Slutningen? Ikke engang tæt på. Vi er kun lige begyndt!

Kunderne først!

Teamwork er det der driver os. Vi er klar over, at uden jer, vores kunder, vil vi ikke være her!
Derfor sætter vi kunderne først, og sørger altid for at kunderne går herfra med en god oplevelse, hvor de har sparet tid og penge, uden at gå på kompromis med kvalitet.

Tidsbesparende, sikker og praktisk opbevaring

SmartBox er en nem mobil opbevaringsløsning, hvor en SmartBox opbevaringsenhed bliver leveret hjem til dig. Du har en dag til at pakke dine ejendele i fred og ro, hvorefter vi afhenter din SmartBox, og kører den til vores afsikrede lagerfacilitet.
Du har naturligvis mulighed for at få adgang til dine ejendele i opbevaringsperioden. Vi leverer din SmartBox tilbage for en dag, så du frit kan tilgå dine sikrede ejendele. Det er nemt, praktisk og helt sikkert, hvilket gør SmartBox til det bedste flytnings og opbevarings valg!

Kvalitet i fokus

Vores mål er, at yde service og kvalitetsløsninger i en sådan grad, at du uden tøven vil anbefale os til din familie og venner. Under hele dit ophold hos os, er vi her for at hjælpe dig.

Vores værdier

Vi har nogle værdier, der er nøglen til alt vi gør:
1. Kunderne først
2. Ansvarlighed
3. Sikkerhed
4. Troværdighed
5. Effektivitet

 

Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte os på

Mail: info@smartboxes.dk
Telefon: +45 31 13 8000